Nuffnang!

Wednesday, November 28, 2012

Jump shift.

Sorry la chuoollsss...
Penat sangat oiii kerja ni....
Sampai khamis ni adalah straight aku kerja spoloh hari tanpa cuti...
Bangla pun coti hoiii hoii...
Jumaat ni barulah iolls cuti...

Sebab tu la x mampu dah aku nak update blog...
Dah la kerja spoloh hari straight, malammmm pulak tu...
Ampunkan diri ni...
Baru arini aku dapat pagi... and esok...
Itu pun aku jump shift...
Ye, malam tadi aku malam ye tuan2 dan puan2...
Harini pagi teruih... Silalah ko bayangkan kepenatan aku sekarang...

Ni jump shift pun bersebab...
Malam ni iollss nak teman Zul pi amek maknya pulang dari haji...
Hew hew hew...
Pi sampai klia nuu...
Flight sampai malam ni pukul 9 so toksah la aku amek cuti kan...
Rogi sajaaa...
So aku kerja pagi lah gamaknya, pulang kerja calo terus...

Eh... xde la sampai nak bertenggek kat klia tu 4,5jam...
Parking brape pulak nanti kannn...
So Zul kata nak lepak dulu ke hape tah dengan sedara dia ramai2...
Iolls redha sajaaa...
Dalam draft tu bertenggek post ready tu publish...
Kezian harini baru bayar w1max...
Hahaha...
So tunggulah korang entry seterusnya....



Nampak x disitu mataku layuuu... Eyeliner pun dah macam mana dah tu... Buruk benor dah rupanya...
*yang aku pelik, bila penat kerja, x jugak badan ku susut*
Apakah ini gurauannn ._.

No comments:

Post a Comment