Nuffnang!

Sunday, November 11, 2012

Tak pernah seminggu.

Tak pernah laaaaaaa aku tinggal blog tersayang aku ni sampai seminggu or more.
Sangat busy wehhh...
Well... Life kan... What do you expect?

Mula2, last monday kan aku cakap busy untuk 007...
Then... Week tu jugak la busy benda lain sama...
New safe procedure laa... Spotcheck staff laa...
Ni sekarang, sampai dah x ingat dah aku buat apa sebab busy sangat...
Ko tau, parkinson tau nak cari time tulis blog ni...
Hoiihhh... x pernah la pulak rasa gian semacam x tulis blog camne aku rasa seminggu ni...

So now, ada la masa sikit...
Aku start cuti semalam, sabtu sampai la isnin...
Hoi hoi hoi....
Sangat best okayyy... Tapi yang x best, orang cuti hari selasa, tapi aku kena kerja...
Well... korban sikit laa before kahwin ni... Nak buat camneee...

And bila cuti pun, busy sungguh dengan family...
That is the best part...
Part tu je aku x complaint... hehehe sebab sangatttt best...

So now, my post akan ada part by part...
Banyak tau nak cerita...
Till then....
Toodlessss :)

No comments:

Post a Comment