Nuffnang!

Friday, September 6, 2013

Tergendala.

Ya Ampun,
Semua entry yang aku nak update semuanya tergendala.
Kerja tak menentu. Korang cakap je shift apa, pagi? tengah hari? malam?
Semua shift aku balun. Jump shift? Double shift?
Complete set dalam menu tau. Isk Isk.

Dulu, bolehlah duduk jugak dalam office nak update blog.
Tapi sekarang? Sejak 2 menjak ada RM baru ni (region manager), jangan mimpiiiii lah kau nak berangan untuk 5 minit. Oklah. 5min tu sempatlah jugak nak berangan, mimpi2 cuci mata tengok online window shopping. Lepas tu, hmmmmmmmm... haremmmm...

Nak kata busy sangat location aku, taklah jugak. Ok boley larrr...
Ada musim busy, ada musim tak busy. Kira perfecttt laaa... Just nice...
Tapi, dihari busy mahupun tak busy, setiap jam adaaaaaaa je benda ko kena buat even sekecik kuman pon.
Diorang ni macam jeles tauuu... grrrrrr...
Tambah pulak dengan team members baru yang buatkan aku breakfast dengan makian...
Choiii.. Tak masuklah rezeki aku macam ni tiap2 hari mulakan harimu dengan maki... Ish!
Dah cuba dah sabar tapi kadang2 benda sebodoh2 alam pun aku nak kena suapkan, sampai bila boleh tahan. Nasib belum pregnant lagi. Kalau tak, dah sah2 aku tension tak bertempat, keziannn baby ai nanti.

Aku nak cerita pasal hal kahwin, pasal persiapan kahwin, pasal kehidupan dah berkahwin, pasal honeymoon haritu, lepastu pasal raya. Kalau dah gini lah life sekarang, memang satu haprak pun tak boley ceritaaa...
Grrrrrrr....
Takpun..........
Boleh tak lepasni kan, semua title aku, letak *hashtag* throwback? Bolehlahhh yeee....

Ni dah kenapa laptop niiiii... merajuk ke apa lama aku tak menaip ni...
Haritu hurup *eks* tak boleh tekan... ok sampai sekarang tak boleh tekan...
Ni sekarang macam carik geng je... *hashtag* pulak tak boleh tekannnn... Ish!

Sekianlah bebelan untuk harini.
Suami tidur tak tunggu. Hoi merajuk baru tahu.
Eheyyy.. it ryhmes :D

Ahahahaha... So korang... Tunggulah entry *hashtag* throwback aku.
Berbulan pun takpe kan kan kan?

p/s - dah 3 bulan kahwin tau, inai ada lagi ni kat jari. Still newlyweds lah kan???
SO ENTRY BELUM BASILAH KALAU AKU HAPDATE KANNNNN. OKBAIIIIIII :)))))))

No comments:

Post a Comment