Nuffnang!

Thursday, October 3, 2013

What I've been waiting for :)

Hello yuuoollssssssss...
Kita dah 80% seronot... Sebab............................

GAMBAR NIKAH SUDAH DAPAT!

Weehuuuu... Omagaddddd... Puas hati gilerrr dengan Abg Yul... Sumpah tak tifu...
Cantik2 semuar gambar and yang paling penting, semua adalah MOMENT!
Serius... Bila aku tengok balik, boleh bergenang... Too happy...
Cantik! Moment giler. Yes, ni yang aku nak... Sangat puas hati...
Majlis nikah yang hanya 2 jam... Tapi moment yang dapat, Priceless!

Kenapa 80%? Semua dah dapat tapi yang tinggal just frame gambar nikah and video nikah.
The rest, aku dapat and sangat2 puas hati.
Nak tengok kewww? Kitew tunjuk sikit je lewww... Hewhewhew...
Sebab nak pilih, memang rambang mata. Semua cantik2. So pilih yang konon2 teaser dulu ya.
Hewhewhew. Banyak nak compressed ni. Tengok yang ni dulu la k :)







I'm happy. Yes, I'm happy.
Nak cari photographer ni?
Entry lagi satu, aku reveal gambar banyak2, and aku bagitau siapa Abg Yul ni k :)

No comments:

Post a Comment