Nuffnang!

Monday, May 19, 2014

Nama baby... tolong pelis...

Kalau ikutkan, memang aku taknak discuss dengan sape2 pun nama untuk baby aku nanti...
Ye la... Anak first kan, mestilah nak special sikit... Ikutkan nak discuss dengan Zul je...
Takpun paling terdekat, terapat, family aku...
Hello eksekuseme... excuse me... Hehehe... Bukan senang okay nak cari nama baby...
Tapi nama baby girl memang dah ada lama dah... Tapi nama baby boy ni ai is pening...
Aduhhh... Zul kata nama anak dia mesti nak kena ada huruf Z...
Lagi la payahhhhh... Kalau aku, mana yang aku dah berkenan tu memang aku nak letak je...
Tapi tak bestlah kan... Mestila kena dua2 setuju... Baru syiok...

Bila google pulak, tekan tekan kot tuuu jugak... Tekan tekan samaaaa jugak...
Pusing pusing nama tu... Tetiba aku terasa google tak ada gunanya untuk aku... Wahahahaha...
Bila Zul cakap nak huruf Z, terus aku macam,

" Kesiannya anak aku nanti... Kalau beratur nanti mesti last sekali... Dalam exam mesti belakang sekali"

Wahahahahahaaha... Psycho mommy... I know...
Tapi tu lah... Macam2 nama dah aku pikir ni... Sedap ke tak kalu ber bin kan nama Zul nanti...
Pastu nanti kewl ke tak kewl... Hahahaha.. Gila kan...
Tapi tak la... Mesti la aku nak cari maksud elok2... Tapi tula...
Aku nak nama yang something different dari orang2 lain bagi tu...
Zul berkenan satu nama ni, tapi bila aku cari2, langsung tak muncul maksud nama tu...
Aduhhh... Ai is pening... tapi aku pulak taknak panjang2 sangat...
Well, from my experienced, bila aku isi borang apa2, nama Zul je dah lebih kotak okay...
Hahahahahaha... Ada ke kesitu aku pergi... Hahahahaha...
Adoi, rasa macam nak pergi bookstore je... Tapi tulah... Yang rajin pulak iollsss nak pergi kann...

Dulu2 pernah lah jumpa buku nama sedap2...
Tapi tu dulu laaa... Sekarang ni bila pikirkan aku nak kena cari buku tu yang aku malas tu.... Hihihi...
Yang peliknya, bila orang lain suruh aku bagi nama untuk anak diorang, kemainnnn laju je idea aku datang...
Tapi bila anak aku?
Kemainnn memilih... Adusss... Help...

No comments:

Post a Comment