Nuffnang!

Friday, September 28, 2012

Akhirnyaaaaaaaa.......

Nak tau x apa yang aku akhirnyaaaaaaaa sangat tuuu?????
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...

Akhirnyaaaaa......aku da ada 1 orang FOLLOWER untuk blog aku yang xseberapa niii....hahahahaha

Sedih,bukan??? Dah tu, update pun sekentut sekentut je, lagi nak harapkan follower yang beribu riban...ratus and puluh pun belum tentu lagi tauuu.....hahaha....*xpeee...yang penting sedar diri*

So, mengomel lah kau sorang sorang kat blog ni, xde la orang nak tau....huhuhu...

Oh! Thanks too my dear bestfriend, NOR HIDAYU BINTI NAZRI... y am i thanking her???
She's my FIRST FOLLOWER to my blog babyyy!!! wuuhuuuuuu..... itulah namanya bestfriend....support sajo apa yang bestfriend gila dia ni buat....terima kasih....
*sila sila la jenguk blog ayu *

Click lah banyak banyak skittt iklan aku tu yu oiiiiiii.......
*mohon ko baca post ni* :p
Oh Oh Oh...

Anddddddddd....... Akhirnyaaaaaaa........

Account nuffnang aku dah bertukar nombor diaaaa.....daripada RM 0.00 to RM 1.00!!!!!!!!
Yeeeeee.....Tahniah kepada diriku akhirnya ada income walaupun sringgit....
hahahahahahaha......
Hohhhhh.....happy oiihhhhh.....gila kau x happy....mestilah happy....berbaloi baloi jugak bebel sensorang kat blog ni walaupon jarang jarang....sringgit pun jadi lerrrrr sebab ingatkan nombor tu xkan bertukaq...hahahha

Sebenarnye dekat draft, bukan main banyak lagi title aku da save, tapi ceritanya, yang hadooo ideanya dalam otak aku niiii....soooo...berkubur lah title tu disitu ye....akan ku cuba2 untuk update selalu...

Oklah...thanks to nuffnang sebab bagi seringgit and thanks to ayu sebab follow blog aku....cewahhhhhh.....

Oih...besok ada interview! Wish me luck!!! Muahhhhhhh
*GITEWWWWWW......kiss tetap kene bagi*
:)

No comments:

Post a Comment