Nuffnang!

Monday, September 17, 2012

Rasa nak tampar!

Memang hati tengah panas ni...
Budak ni memang buat hati aku panas sekarang...
Okay, aku tau xde sape2 follow blog aku ni... Hopefully 1 day, bila dah ada follower, boleh lah dia baca entry penampar aku ni.

Ini budak ( http://aleyalarravenna.blogspot.com ) bajet hot!
Ye, bila aku kata budak, aku maksudkan ye sebab baru 19 tahun ni. Adik, ko nak sign apa2 pun xlepas. Sekarang 18 bukan kira adult dah, 21 baru orang panggil ko adult.

Lepas tu ko kutuk pulak kampung aku PERLIS INDERA KAYANGAN tuuuuu...
Memang lahanat entry ko yg ni...Ye, lahanattt...


PERGHLIS , I HATE YOU ! I REALLY MEANT IT -,-
Thursday, 31 May 2012 | 23:20 | 0 comments
See the tajuk ? *bahasa rojak. almaklumla aku kan REMAJA :3 okeyy, lagi sehari aku ada dekat taiping . lagi sehari aku ada dekat rumah, bilik, toilet & katil kesayangan aku . WTF la kenn kena balik awal2 . Macam tuttttttt ! Korang korang, please la, please jangan datang study dekat perlis . sriusly tak awesome okey . Macam hell helly hellokk ! *mula merepek macam kerepek :p weyy weyy , sana cuaca panas siot. panas gilaaa. Kulit aku dah macam kulit orang afrika -,- Amoi ? gelaran 2 dah terkubur lepas datang perlis ni . Lahai lahai mmg tak rela nak balik sana . Swear ! Balik sana banyak duit habis . Tak dapat dah nak prabihhh duit mak aku . Tak dapat nak beli barang yang aku suka dah . Dammit ! Tak suka tak sukaaa . Aku rasa macam nak berenti belajar dari perlis 2 . OMG -,- *sabar aleya sabarrr :') Okeyy , aku tak sabar nak cuti puasa nanti . Aleya, kena amik lesen kereta sampai 'pass' . Jangan main2 ! Mak dah janji . Aku ingat janji 2 . Ingat yaaaa :D Saya nak 'itu' warna yellow yellow >,< wheee !



Ko kalau aku jumpa ko nanti, kene ko aku cili2kan ko pastu hantar kat siam, jual. Ko nak???
Sesedap rasa aje kutuk Perlis kan??? Orang yg duduk Perlis semua xpernah pulak nak komplen apa bagai tapi ko pulak lebih2. Aku jumpa ko memang aku tampar. Keturunan aku semua asal Perlis, memang ko carik pasal ko tau.

Fuhhh... marah bebenor aku... Kubur tok nenek moyang semua dekat Perlis, tambah2 pulak arwah nenek kesayangan aku dari Perlis, memang aku panas la baca entry ni. Dik oii... ko tu budak2 lagi, harap lah ko sedar cepat sebab nuu, neraka lagi panas tau. Aku ni xde la alim mana tapi aku tau respect lagi. Ko konon muka cina orang pandang ko pastu ko tergedik2 la bangga ko tu cantik... sekejap aje tu ko cantik dik oii... ko tunggu lama sikit, hancur muka ko... Eeeee..... aku xhingin nak post gambar ko tapi terpaksa je nk jaja gmbar ko dik oiii....

Your english is not that good either. Further study is the best place for you to learn. You get to learn new experiences but not to condemn others and to show that you're good. Even if you got good grades and wealthy life with your family, but without respect, no one will recognize you.

RESPECT OTHER PEOPLE, THEN ONLY PEOPLE WILL RESPECT YOU.

No comments:

Post a Comment