Nuffnang!

Wednesday, December 12, 2012

Getting ready for Bandung :))

Hey Hey Hey...
Hujung bulan ni iolls and family and ehem Zul ehem, will fly to Jakarta & Bandung!
Wohooo...
Yup, 2 nights in Jakarta and 2 nights in Bandung.
So excited sebab barang sana sangat sangat murahhhh...
Aku just plan dalam kepala "KAIN KAIN KAIN KAIN KAIN"
Hahaha...

Part paling best is Zul...
Well, first time naik flight ni. Dia sangat excited okayyy.
Comel je. Gerams.
Yang best, first time dia naik flight is dengan aku. Huhu.
Sesuatuuu sangat... Hehehe...

Yang lawak, kitorang nak fly on 23rd.
1st dec dia da tanya aku,

Zul : Sayang, dah pack baju?

Comel okayyy... Buat2 tanya aku padahal dia dah excited bukan main.
Hahahaha...
Since dah masuk December ni laa dia dok berzikir,

Zul : Sayang, dah tukar duit saya?

Zul : Sayang, nak bawak baju seluar sume berape helai?

Zul : Sayang, saya nak beli toothbrush travel punya la.

Zul : Sayang, agak2 cukup x duit saya bawak tu?

Zul : Sayang, saya nak duduk tepi tingkap tau. Nak tengok view.

View apa je pun sayang oiiiiii.....
Awan kepul2 je...
Hahahahaha.....
Excited sungguh...
Xpelaa... Orang first time ni kita layankan jee...

X sabar nak bawak dia jalan2.
Tapi yang part dia takut, tidor ngan Papa.
Hahahahaha...
Part yang aku takut? Dia muntah dalam flight.
Hopefully laa dia xmuntah2..

 Suruh Mama tukar je sebab kitorang dah malas nak cari rate mana yang ok. Hahaha.
Sampul siap ada nama yang x tahan tuuu...
Ramai sangat ke orang yang tukar maa oii... Kita sefamily je pon...

Tadaaaa.... 100% Zul's.

Aku? Aku tukar berapa? Janganlah ko tanya...
Dialog aku kat sana senang je nanti, x payah nak susah2 cakap ngan indon2 tu...
Just cakap,

"Maaaaaa... masuk bil tau"
"Paaaa.... belanja? :D"
"Maaa, bayar dulu, nanti kita kira lain"
"Paaa, adik bayar kat KL k. Rate kl"

Hahahahahahahahahaha.......
Dasarrrr anak apakah ini...
Hahahahhaahahahaha.....
Dah la pinjam, pastu demand rate Kl... Apakah?
Hahahaha...
Nak tukar tak mampu wehhhhh....
Itu je cara aku nak menyopping.. :p

Psstttttt, lagipon Papa kata ada reason nak pergi bandung. Psssstttttt

No comments:

Post a Comment