Nuffnang!

Thursday, December 6, 2012

Welcome, Aleyaa :)

Ampun dipinta... Ni adalah entry yang sangat basi oii oii...
Hahahaha...
Busy kerja sungguh... and w1max sangat x membantu...
Entah apa dia merajuk tah... Bayar, bayar dah...
Maybe dia dapat tau kitorang nak pasang unifi *yang entah bila nak masuk pun aku tatau* terus dia tamau bagi line kat aku...
Wahhhhh... kerek pulak ko p1.

Entry ni pasal new family member in the houseee...
Basi pun basi laaaaa janji aku mau cerita....
Dari aku sakit mata tengok title ni dalam draft, baik aku share ngan korang, iye dok?
Memandangkan kakak aku x reti2 lagi nak cari soul mate dia, so kami ni tompang2 laaa cousin aku punya anak...
Kakak sedara aku punya anak so jadi la anak sedara kakak sedara aku...
Paham tak tu? awat sampai kemut2 muka tu? *kemut muka???*
Nak senang cerita, niece aku. Cukup disitu. Toksah pening2.

Kitorang ada 4 nieces and 4 nephews. Kot.
Yang jauh2 tu x ingat ler, tapi yang dekat2 yang aku boleh konpom, 4 nieces, 1 nephew.
Haaaaaaa....
Yang nak dicerita, niece number 5.
Rasanya dah nak masuk sebulan dah, baru la aku hegeh2 nak cerita.
Hahaha.
So, without further notice, presenting..........................

*drum roll fat amy*

Niece #1 - Aisya :)
Yang paling diva. Diva disayangi.

Niece #2 - Rania :)
Yang paling soft spoken, polite etc. Paling senang dijaga. Semua chop Rania. Haha.

Nephew #1 - Amir :)
Homakgadddd... Yang paling nakal okay. Paling hensem. Paling alleycats. But people's favorite. :)

Niece #3 - Ines
Paling coceh coceh. Paling fashionable. *sila rujuk kepada maknya yang suka menggayakan anak* :D

Niece #4 - Amna
Hohhh... Paling pemalu okayyy... Tapi cuba bagi camera dekat dia, terus jadi bff :p

and the latest family members....
Sebenarnya entry dituju khas untuk ni, tapi selit benda lain sekali... Huhuhu...

 Aleyaa :)

Bambam Aleyaa :)

They light up our life. The little ones always does that :)
We are more than pleaseeeeee to take care of them.
*okay... sehari cukup. sehari cukuppp*
:p

No comments:

Post a Comment