Nuffnang!

Thursday, November 14, 2013

Nak bagi kita jealous kewww?

Hamboi semua orang.. Hamboiii angat...
Bukak blog orang tu, pergi cuti. Bukak blog orang ni, pergi honeymoon, bukak blog lagi, makan?
Eh.. lari tajuk... Hahaha...

Korang ni, aku jealous tauuu...
Tapi takpe, hujung tahun ni pun aku berjalan jugok... Hahaha.. Teman parents aku berjalan punya pasal...
Kata Mama Papa, takde kitorang nanti boring.. nampak tak bertapa kitorang ni happening? Gittewww...
Tapi dalam banyak2, paling aku tunggu, tahun depan.
InsyaAllah, kalau ada rezeki.. Aku ngan Ayu plan nak ke laut...
Dah macam nak g tangkap ikan dah cara aku cakap.. Ahaha...
Takdela, kitorang ni tengah survey2 nak ke krabi... Double honeymoon katanya...
Dah lama dah plan double honeymoon ni.. InsyaAllah tahun depan...
Tengah survey lagi ni... Ticket flight pulok takde yang promo ke sana muroh2..
Dah takde orang yang bersekolah, kitorang nak pergi waktu bukan cuti sekolah laa...
Baru seronotttt...

Tapi kalau aku ngan Zul, kitorang lagi prefer weekdays... Tapi Ayu ngan Apis mesti payah nak g weekdays..
So weekend jugak laaa cerita dia...
Ni kitorang tengah survey orang yang dah pergi sana... Contoh Kak Filla... Hehe....
Senang orang yang dah pergi dulu... Boleh kumpul2 tips, bajet2 duit...
Gitewww preparation kena awal okay... Tapi excited kitorang takyah cakap arr...
Semangat gilosssss.... Si kecik Adam tu pun insyaAllah boleh berjalan dah nanti...

Ok, ni je nak sembang.
Aku rasa macam ada janji nak cerita something, tapi lupa.
Ahahahahaha... Ni pun nasib baikkkkkkk ada time free....
Kalau tak, ahkak penattttttt...
Nanti kita borak lagi ok... Tatatititutu... :)

No comments:

Post a Comment