Nuffnang!

Tuesday, May 21, 2013

Blogbuster.

Ceritanya, aku dah lama tak bukak nuffnang account aku.
Lama okay. Bukak blog aje tapi nuffnang lupa.
Lupa sungguh lah aku cakap kau.
Pastu haritu boring2 bila teringat, terus lah aku sign in.
Biasa lah, scroll sana, scroll sini, usha tu, usha ni.
Pastu tetiba terperasan sesuatu...





Sesuatuuuuu sangat......















NI APA WEH??????????

Iolls ternampak kat tepi tu. Pastu tekan bukak baca, masih terpinga2.
Tapi kau tengok lah deadline tu...

T____________________T

Jangan tegur. Aku tau.
Ni adalah first time okay.
Tapi bukan rezeki. Iolls terlambat.Huhuhu...
Dah ler email pun malas nak bukak, sekali bila keterlupaan nak bukak nuffnang,
dahhhhhh aku terlepas ni pulokkk....
tak pe lah... nanti2 mana tau kot ada lagi....

Apa yang aku paham, blogbuster ni macam buat short video la.
Tapi mengikut campaign yang di proposed sahaja.
Jangan la kau memandai dia suruh buat macam mana nak gosok baju, kau pergi buat macam mana nak masak nasi. Lari habis tajuk tu.
Okay tak kelakar, tapi tulah...
Secara ringkasnya sebenarnya...................




KAU KENA BERLAKON SHORT VIDEO UNTUK MEMPROMOTE CAMPAIGN YANG TELAH DIPROPOSED KEPADA DIKAU

dan juga...

mempromote diri sendiri mungkin? so that orang tau betapa vavavasssnya setiap blogger2 yang ada disebalik ayat ayat yang dah cukup vavavasss mereka...
Apa aku cakap ni???
aherherher ._.v

No comments:

Post a Comment