Nuffnang!

Tuesday, May 7, 2013

Dilemma.

Aku dalam dilemma.


Apa macam? Macam tajuk novel tak???
Hahahaha... haktui...
I tak buat novel mahupun cerpen mahupun buku.
Sebab?
Sebab kau tengok aje blog aku. Terabur segalanya kan?
Hahahaha.

Ceritanya,
Aku and Zul seperti sedia tahu, or, sedia tak tahu,
(errrrrrrrrr.... rasa macam dah cakap dalam blog tapi rasa macam belum cakap dalam blog pun ada)
Kami akan bernikah on this 1st jun 2013.
Yup. Plan asalnya on 31st May 2013. Tapi kita hanya merancang, Allah yang menentukan everything.
Tapi takpe lah, sama dengan birthday agung. Maybe aku boleh celebrate dengan agung 1 day *insert cloudy cloud with birds*.

So now kitorang tengah buat preparation. Tapi kebanyakkannya, kitorang melenggang je.
Wahahahahhaa... sumpah seranah kakak aku handle semua... :p
Berapa mas kahwin?
Berapa hantaran?
Takyah tau ke or nanti2 lah aku cerita?
Mana2 je la pun kannn tapi yang pasti, aku tak rasa nak cerita sekarang pasal kahwin ni.

Back to the topic.
Yang dalam dilemma is....................................................

















MANA SATU PILIHAN KALBU???
I IS JULING MATA NAK PILIH!



Tapiiiiii.....
Dalam juling2 pun, tetap jugak aku dah buat keputusan.
Sangat menarik 2 android ni...
Samsung kejam.
Tapi keputusan sebulat suara dah dipilih.




Tekalah :)

No comments:

Post a Comment