Nuffnang!

Monday, May 6, 2013

Entry serba serbi.

Akhirnyaaa...
Renovation completed!!!
Ok lah... Siapa yang tau, aku tipu sikit la... Dah siap ada kot dah berminggu2...
Tapi kau ingat kalau cina tu dah siap buat, kau boleh berlenggang?
Oh tidak dot com.
Pastu adalah sesi mengemas! Yes! Ni yang paling parah dalam banyak2.

Aku ni bukan jenis pompuan melayu terakhir.
Bilik aku selagi Mama tak jerit "ADIKKKKKKKK", selagi tu lah bilik tu macam tu.
Actually dia dah siap ada kot dalam erm... 90%...
Sekarang dia nak buat kat luar. Aku tatau lah dia nak buat apa tapi rasanya mostly bahagian dalam dah buat.
Tapi tinggal bilik aku sorang je dia belum touch up.
I is sedih uolls. Kenapa dia takmo touch up bilik aku?

Gambar?
Ada kat tepon kakak aku. I is malas nak transfer lagi.
Tapi yang harus, bilik aku is MERAH and PUTIH!!!
Wahahahaha... I likeee... Akhirnyaaaa....
Ni semua gara2 cerita gol&gincu dulu.
Ko ingat tak? Bilik sazzy yang warna merah hitam tu?
Tapi aku takmo la bubuh merah hitam sebab bilik aku ni kecik je, so sebab tu aku pilih merah putih.

And yang penting, orang yang nak duduk ngan aku (ehemmm), cakap OK!
Hoyeah!!!
Ye korang, kitorang lepas kahwin, duduk rumah sini dulu.
Zul pun kata okay je. Aku takut la jugak kot2 ada orang dok hasut2 dia cakap jangan duduk ngan mertua tapi so far so good. Dia pon on jeee... Tak kisah bilik kecik yang penting, dengan aku. Wahahaha.
Kitorang sebenarnya nak kumpul2 duit dulu untuk beli rumah. Sebab Papa aku tak bagi kitorang sewa.
Betul jugak tuu... Duit ko bayar sewa tiap2 bulan, tak ke sama macam duit ko simpan untuk beli rumah?
Kannn?
Lagipun rumah aku dekat sikit ngan tempat kerja kitorang.
So marilah kita duduk rumah aku. Sebab tu jugak salah satu reason kenapa Mama buat renovation.
Untuk terima menantu (bak kata jiran aku. Jiran yang mana aku tatau, tapi aku dengar2 lah Papa cerita)

So now bila renovation dah 90% completed, tinggal nak touch up and habiskan serba serbi je,
haruslah aku melepaskan rindu di blog ku sawang ni.
Gigil nak menaip. Banyak nak cite tapi haruslah semua aku lupa. Hahaha.
Lepas settle renovate, mengemas. Lepas settle mengemas, cuba ko teka aku busy apa?

Haruslah sebab nak kahwin ni!!!
Tak sampai sebulan lagi okay.
Tak sampaiii punnnnnn.....
Pengsannnn... Kadang2 datang nervous tu, kadang2 tak.
Kadang2 takut jugak. Bukan takut apa, takut tak dapat nak jadi isteri yang baik.
So marilah kita berdoa saje.

No comments:

Post a Comment