Nuffnang!

Wednesday, February 13, 2013

Bandung - Jakarta 2012 - Day 2 (Part 2)

Part 1 berjela sangat kan.
Pasal rumah hantu je pun yang berjela tu.
So kang takut korang muntoh pulak baca. Marilah sambung balik.

Hah, lepas dah abis kat Pasar Baru, kitorang pun dah letih.
Dengan kain bertimbun, so balik hotel dulu lah. Freshen up dulu, kemas sikit2 dulu then malam keluar balik.
Kemas awal2 senang sebab besoknya nak check out dah. Check in kat Jakarta pulak.
Malam besttttt.... Kua pegi Rumah Mode...
Woiiiiii, Rumah Mode ni aku recommend sangat2 okayyyyy....
Sangat2 best. Tempat ni factory outlet. Sana kan banyak factory outlet.
Tapi ni salah satu yang tersangat2 best.
You can find lots of brand yang branded that you can think of.
Macam baju love rimau aku pakai pi TS tu kan, pun ada okayyy. Sama brand, sama jenis.
 Kat sini gambar is nan hadooo. Sebab masing2 is sibuk mencari yang berkenan di hati.
Zul sapu ada kot nak dekat 10 helai. Aku takat 3 helai je sebab diulangi, time ni aku just pikir kain je.
Kakak aku and adik aku memang banyak.
Oh, mostly dalam ni untuk orang muda2 la. Memang macam2 ada. Cantik2 pulak tu.
Last2 bila bayar, rupanya Daddy cool belanja semua orang okay!!!!!!!
I is menyesal amek 3 helai je. Choiiiiii.
Takde rejeki sangat masa tu. Sume orang untung la time tu. Grrrrrrrrrrrr.....

 Ni dekat dalam bilik hotel before pergi Rumah Mode. Aku xpaham kenapa dapat adik macam ni -..-
 Aikkk, kata rugi tapi kenapa gelak ni??? Mungkin gelak sebab rugi maybe? Pfffttt.

 I will!!!

Baru je nak bergambar dekat luar Rumah Mode sementara tunggu supir hotel, daaaahhhhh si supir tu datang dah. Ontime supir ni. So dapat la 1 gambar ni je...

Lepas Rumah Mode, carik seafood. Tapi yang jumpa is seafood biasa2 je.
Xde yang menarik pun. Maybe rasa x best sebab time ni kitorang dah rasa penat nak mampus okay.
Dari pagi koooo... Memang keletihan la masing2.
Memang time ni pikir bantal and katil aje. X pikir makan dah.
Makan sikit, ngap ngap ngap, balik hotel, kemas sikit2.
Basuh2 kaki, basuh2 muka terus dengar
"Krooooooohhhhhhhhhhhhhhhhh"

Okay, esok sambung day 3 yer.
Tata.

No comments:

Post a Comment