Nuffnang!

Monday, February 25, 2013

Sometimes, we need a rest.

Hangpa tunggu last day kan?
Kita kasi surprise skit mau?
Hahahaha...
Takde la surprise mana pun kan...
Iolls tak berapa sihat...
Al-maklumlah, bekerja keras... Puiiiiii...
Harini gua MC... Mau kasik rest ini otak...
Sakit kepala... Demam melanda... Hoiiii.. Sangat tak best...
So daripada iolls tak boleh nak buat kerja, marilah rest dirumah...

 Kalau tak sihat, kita buat cara tak sihat. Marilah singgah dulu.

 There's no different between every clinic. Hmmm... I wonder is there any clinic that didn't look like a clinic?

 Ugh! Pills, yes, but syrup? I think twice untuk telan :D

 Dalam banyak2, ni yang paling penting. Ahaks. Iolls perlukan ini ye. It's been a loooooong working days.

 Aku tak pernah makan ubat dengan air kosong. Just like Mama.
It's simple. Ko nak aku makan ubat, bagi aku air manis.
At the end, ubat tu tetap jugak masuk perut ko kannnn.... Tu yang penting kannnn :D

 Hi, I'm Nor. Either the nurse to lazy or there are not enough of space for my name.
But, aku prefer clinic ni dari clinic lagi shatu tuuu.

Dah dapat semua yang ko nak, silalah duduk rumah diam2 ye.
Sangatttttt lega dapat rest.
Dah rest, jangan malas. Jom lah update blog tersayang ni.
Sambil tengok Real Steel.
Cerita yang tak pernah boring. Before Real Steel, ada Armageddon.
Punnnnn tak pernah boring.
Ahaks. Selamat bekerja lah uolllsssssss....

Eh, dah balik kerja kan? Selamat berehat uollssssssssss :)

No comments:

Post a Comment