Nuffnang!

Sunday, October 21, 2012

Abang Am and Kak Iela's wedding reception.

Yesterday, Sabtu 20/10/12, ada wedding reception abg Am and kak Iela.
Siapa abg Am and kak Iela ni???
Well... Bestfriend tersayang tercinta aku Ayu punya abang tu abang Am and kak Iela tu of course la kakak ipar dia sekarang. Tapi kak Iela tu pun bukannya aku x kenal... Memang kenal...

Kak Iela tu senior kitorang kat sekolah... Plus kakak angkat kakak angkat aku...
Hamek ko... Terangkat angkat tau... Ko mampuuuu?
Kahkahkahkah....

So, memandangkan aku pun dah well known tatasusila family Ayu, so haruslah aku datang...
Tapi wedding adik Ayu, Mira tu je aku x de rezeki nak datang... Kirja waktu ituuu...
Ni pun wedding abg Am aku kerja petang, tu yang sempat datang tuu...

So weddingnya buat dekat dewan MPAJ depan sekolah kitorang jee... Nasib dekat... Senang ahkak...
Haruslah angkut Mr. Soon To Be kuu.... Ibu Ayu pun tanya,

Ibu : Baby bila pulak??? *sambil hulur DUA doorgift*
Me : InsyaAllah buuu... *tatau la macam mana boleh panggil ibu... Tetibe terbiasa*

Itu je mampu jawapan aku... Kahkahkah... Jawapan selamat namanyaaa :D

So bila sampai... cari Ayu... Mula mula call nak mintak parking VIP... Kahkahkah...
Haruslah kereta abg Am kat depan depan dewan tu...
Then dah parking, dari jauh nampak Ayu... Mula mula tu x ferasan lah jugak... Boolat benor dah tuu...
Perghhhhhh.....
Serious macam mak orang owhhh.... *hehehe... ampun yuuu... Muahhh*
Dia duduk depan dewan tu dengan kaki terkangkang... Na'uzubillah... Kawan aku ker tu??? *tutupmata*
Kahkahkah...

Dah sampai, mintak ayu tunjukkan meja VIP... ferasan sungguh aku semalam... Semua benda aku mintak VIP... Kahkahkah...
Lepas tu, angkut lah ayu ajak makan... Tapi dia sudah makan... So dia temanlah kitorang...
Dapat laa meja sebelah table karaoke... Haaaaa.... Ko mampuuu???
Dah tu kat table tu, tetiba pulakkk ade kejadian x diingini... Takmolah aku cerita sebab melibatkan orang...
Si Zul dah cakap,
"Nak saya bagi penumbuk?" Kahkahkah... Sabar sayang...

Setelah makan dan makan... Ayu kenalkan pulak dengan sepupu dia punya anak... Qaisy nama baby tu...
Sumpah wehhh... Cair aku tengok tau... Comey bebenor... Tang mata tuuu...
Ishhh... Rasa nak gigit gigit kaki tangan... Geram tau aunty tengok mata Qaisy... Sexy sangat mata tuu...
And... Biasa laa kalau aku dah nampak baby... Memang x boleh dijauhkan dahhh...
Lepastu harini bangun tidor, tangan dan bahuku sakit... Yes... Qaisy boleh tolong aunty exercise... T.T

How about Pictures???
Gambar dengan pengantin? Nehi...
Gambar makanan? Nehi...
Gambar dewan? Nehi...
Yang ada just gambar kami sahajaaa... Gitulah bila dah pemalas...
Lagipun aku dah syiok sangat melayan Qaisy... Amek gambar pun time nak balik...
Basah lencun baju aunty Qaisy buat macam handkerchief  T.T
So...
Silalah enjoy gambar2 yang aku mampu tangkap ni yee :D



Dimulakan dengan gambar kami berdua la of courseee :D <3!

Ni la si Qaisy tuu... Ko tengok laa badan dia... Kusss semangat... Camne laa aku x sakit tangan... Mata tu, sexy betulll...

 
Sementara husband masing masing pergi mencoci pinggan, si wife2 sedang sibuk berkaraoke... Tu Mira, sempat lagi posing tu... Mira pun dah preg... Nak masuk 4 bulan... Tapi sebab dia kurus and tinggi, 4 bulan pun dah nampak perot dah...

Bestfriend yang xmungkin akan pergi mana2, through thick and thin... Through your pregnancy...
Well, aku je la yang mampu nak menahan gelora hormon ko kannnn... Muahhh :D

X puas duduk, berdiri fulokkk... Tetiba nampak kurus disitu... Motip??? Kahkahkah...

Kitorang tatau pun tuan rumah pakai biru chuolls... Sekali bila sampai2, lorhhh.... Kita y'all sehati sejiwa giteww biru sesameee... Sangat sweet tauuu...

Nak balik dah niii... Haruslah hoverrr bergambarnyee... Ko ferasan tangan kitorang selalu tutup perot si Ayu... Sebabnyaaa... Dia tamau tunjuk pusat dia yang dah timbul tu... Sangat ngada tau...

 
Bila malam dah balik rumah, Ayu pi hantaq pulokkk gambaq si Qaisy tidor... Lagi la aunty geramssss....


Diakhiri entry dengan gambar kami... Oh, I love you...
Ewww... Gediks sangat tapi I xkisah...
Kahkahkah...

No comments:

Post a Comment