Nuffnang!

Wednesday, October 10, 2012

Sudah ku tahu tentang rahsia itu... LOL

Ko ingat x entry Mama rahsia rahsia ni...
Yang aku gerams kan sangat tuuu Mama nak main rahsia rahsia gurau senda bagai......
Geramsssssss jewww....

Haaaaaaaaaaaaaa........

Sudah ku tahu apa yang Mama rahsia sangat tu......
Wakahkahkah.....
Setelah aku paksa dan paksa...
Akhirnya Mama bagitau jugak....
Hahahahahaha....
Ayat kena pandaiiii....

Tapi apa yang rahsia sangat tu???

Harap sabar and tunggu and wait ye....
Belum boleh cerita lagi...
Huhuhuhuhu....

But it's a good news for sure...
Good news untuk Mama memang dah sah sah....
Tapi untuk aku pun good news jugak.....
Tapi tang aku tuuu... Good news aku campuq bad news la pulok...

I is sad....
Tapi x pa laaa....

Rezeki namanya :)

No comments:

Post a Comment