Nuffnang!

Saturday, October 13, 2012

Malam b4 tidoq, wajib macam ni :)

Kalau kerja day shift, sangat seronok...
Sangat sukaaa...
Sangat best...
Sebab malam malam lepas balik kerja boleh makan makan kat rumah...
Boleh tengok tv...
Boleh gedik gedik kat rumah...
Boleh kacau kacau Mama, Papa, Dila, Kak Yin selagi x kena sound...
Kahkahkah...
Sangat syiok ohhh...
Kalau night shift, x sama feeling dia macam day shift...


So kalau dapat masa masa syiok tuuu....
Memalam mula la aku stalk blog...
Kalau datang idea, cecepat lah update entry baru...
Haaaaa gitewww....

Tapi kalau ko dah bosan sangattt.... Silalah kau jadi budak pandai kejap....
Baca novel la apo lagi...
Huhuhu....

Melayu? Ada 3 je dalam bilik aku... Yang mana fofular je aku simpan ye...
Ombak Rindu itew wajib... Dulu dah beli, then Kak Ila hilangkan...
Haruslah aku suruh dia ganti baru... Original cover ye! Cover x ori ahkak x accept...
Bila dah dapat sambil balut... Haruslah ko jangan bukak balut tu... *sampai sekarang okay balut x bukak2*
Kahkahkah...

Suara Hati...sebab apa aku beli novel ni dulu???
Sebab ada nama ex aku daaaaaa... Kahkahkah....
Hoi...Zaman cintan cintun dulu dulu wehhh...

Adam & Hawa? Ada jugakkk....
Tapi sakit hati sikit sebab bukan aku yang rasmikan...
Datin yang rasmikan *Mama*

Me : Maaaaaaa!!!!!!!! Kenapa Mama baca Adam & Hawa x bagitau adik??? Adik x rasmikan lagiii... Adik xbukak plastic pun lagiii..*setelah diberitahu oleh kakakku*
Ma : Alaaaaa.... Adik berkira ngan Mama ehh... Alaaa... Plastic tu, koyakkan sikit, dah bukak laa...
Me : T___________________________________T

English? Pinjam sajo sama Kak Yin or Kak Ila...
Dulu rajin aku baca Twilight...
Hellooo, complete set tau aku baca... Fanatik sangattt...
*kelip kelip mata*
Yang Twilight set, aku pinjam kat Dila... Xpayah susah2 nak beli... Sep duit ahkak...

Sekarang, aku baca Fifty Shades of Grey...
Baru je nak start2 baca...
Dia ada 3 yee... X ingat la lagi 2 tu apa...
So tunggulah aku khatam ini pulokkk...

So, my nights filled with this.................................................................


Educated sangattttt *kelip kelip mata*

Siapa yang tidur dulu???
Buku atau aku???
Janganah ko tanya jawapan ko dah tau...
Kahkahkahkahkah.......

No comments:

Post a Comment