Nuffnang!

Tuesday, October 2, 2012

Fuhhh... Berfeluh feluh...

Akhirnyaaa............
*x habis habis aku dengan akhirnya*  -.-

Finallyyyyyyy...........
Berjaya sudah diriku menghilangkan advertisement adsense dalam blog aku yang cantik jelita menawan ni... Hahahahahaha.....

Kau ingat senang??? Berfening fening aku nak menghilangkan ads itu dan jugak mencari coding dia adalah satu benda yang menyakitkan hati....sebab sampai kesudah x jumpa... Hahaha...

Yang paling sakit hati, bila nak delete account adsense tu, fuhhh mak aiii.... susah bebenorrrr..... Last last aku x tau ape yang aku buat tu, tup tap tup tap... hilang sudah adsense tu... *pandai jugak aku ye* :D

And now, advertisement dari nuffnang tersayang sajo yang ade dalam blog aku.... Woot woot.... Berjaya!!! Hehehehehehe....
Hopefully, dapat lah jadi Glitterati :D

Bukan sonang tau, tang nak cari coding yang payah tu.... Bila dah give up nak delete account adsense tu, tapi x jugak berjaya2, last2 apetah aku tekan, hilang pulok... Tapi account x delete2 lagi.... Acano tu??? nak delete account sikit punya payah... kan sonang kalau ada button delete sajo... ish ish ish... Suka memeningkan kepala ahkak tauuu....

Xpelah, as long as ONLY Nuffnang ads in my blog, I is a happy kid... :)

p/s - Sayang Nuffnang je skang. Hahaha :p

No comments:

Post a Comment